Monday, December 15, 2008

Gandul serii...

In ultimul timp nu se mai intampla nimic interesant. Obama a disparut. Gigi becali parca l-a dat afara si pe Florinel Munteanu. Stolojan s-a retras din nou. Toate voturile noastre au ajuns cumva la regele Basescu. Taxa auto s-a triplat ptr nush' ce categorie de masini. Profesorii nu mai fac greva aia care trebuia sa destabilizeze Romania. Boculetul este noul prim ministru. Tara in care traim si lumea toata se duc naibii. Si ce daca? Am devenit imun si total dezinteresat. Toate astea vor trece si se vor intampla alte prostii la fel de neinteresante. Este ora 2.40 AM si incepe "Minti criminale" pe AXN. As vrea sa ma uit dar la ora 10 am un interviu interesant la firma si nu ar fi frumos sa intarzii.

1 comment:

Anonymous said...

am vazut eu episodul si l-am retinut pt tine ;) ... au reluat seria si a fost prima aparitie a politistei brunete :D ... cazul a fost unul destul de interesant, daca vrei iti povestesc