Wednesday, May 27, 2009

Vis Urat vs Mircea Badea

Nu sunt un fan Mircea Badea dar ma mai uit din cand in cand la cate o emisiune de-a lui. Si, tot uitandu-ma asa, am remarcat conflictul dintre astia doi. Cu faze urate, din partea ambilor, dar, parca un pic mai elegante replicile lui Badea. Curios din fire cum sunt eu, am intrat un pic pe blogul lui visurat si am citit cateva articole. Deprimante. Pesimiste. Nu e tocmai un blog de citit seara. Dar, ce mi-a pus capac, a fost un articol cu un mesaj de genul, "noi, blogarii astia mari, nu punem botu la voi, blogarii aia mici. Asa ca, nu ne mai trimiteti mailuri in care ne cereti sa va punem in blogroll ptr ca nu o vom face...". In momentul ala, i-am luat partea lui Mircea Badea. Si, mi-ar placea sa vad ca trece in fata "marelui blogger" pe www.zelist.ro. Nu e important, dar ar fi o mica bucurie personala. Nu suport oamenii cu asa atitudini. Oricat de mare ajungi la un moment dat, trebuie sa iti amintesti ca ai fost candva mic si nu strica sa ii ajuti si pe altii. Macar gandeste-te ca da bine la imagine...

PS: Sprijiniti-l pe Mircea Badea. Intrati aici macar o data!




L. ed. Spre mareamea satisfactie, "marele blogger" a picat rau de tot. "batut" de unul care nu se considera blogger si nu scrie ca un blogger. Bravo lui!

2 comments:

Cristina STOIAN Aka GiaChasingDreams said...

yupi :)

Cristian said...

:)), asa spuneam si eu...