Sunday, November 02, 2008

Era Shopping Park Legal Race


Am facut multe lucruri interesante in aceasta perioada, printre care si acest eveniment, la care am fost coorganizatori. Nu am aparut pe afis deoarece suntem in plin proces de rebranding si nu vrem sa dezvaluim inca noua identitate a agentiei noastre si mai ales... noul nume. Cred ca v-am facut curiosi dar nu voi spune mai multe deocamdata. Asadar, Era Shopping Park Legal Race s-a "intamplat" duminica, 2 noiembrie 2008, in parcarea "Carrefour-ului din Pacurari" (denumirea populara) si a fost un eveniment reusit. M-am temut pana in ultima clipa de vreme, deoarece este noiembrie si se anunta ploaie exact in aceasta zi. Din fericire, prima picatura de ploaie a cazut in timpul ultimei demonstratii de "free-style" asa ca, nu a fost o problema. Au fost cateva masini interesante, multi spectatori si multe momente spectaculoase. E pacat ca aici in Iasi, nu exista un interes pentru sporturile cu motor si nu se fac mai multe evenimente de acest gen.
Cel mai mult mi-au placut BMW-urile vechi din Iasi, ptr ca baietii care le conduceau au aratat ca poseda "cojones". Ii felicit si mi-ar placea sa ii cunosc si de ce nu, sa colaboram pe viitor. Daca ii cunoaste cineva, poate mi-i prezinta si mie. Mi-a mai placut Lexus-ul, ptr ca a demonstrat ce inseamna tehnologia pe o masina de ultima ora. Posesorul masinii a condus cu un pusti de 5-6 ani in dreapta, fara centura de siguranta care nu a parut prea impresionat la final. Frumos a mers si Lancer-ul Evo pe care as fi pariat de la inceput ca va castiga si care ne-a delectat si cu o demonstratie de "freestyle" de exceptie.
Au fost si chestii care nu mi-au placut si nu voi vorbi prea mult despre ele: BMW-urile "mai noi" cu soferi neexperimentati fara "cojones" si motociclistul care a simtit la un moment dat nevoia sa atraga atentia asupra lui cu un burnout de toata jena.

Voi reveni cu mai multe poze si cu cateva filmulete in scurt timp pe care le voi lua de la Villy

No comments: