Saturday, November 15, 2008

Eu cred ca exagerati...

Mi s-a facut lehamite de campania electorala. O simt mai salbatica decat oricare alta de pana acum. Nu inteleg cine le-a bagat in cap astora, ca cel cu numele si fatza pe mai multe garduri castiga voturile noastre. Pe al meu cu siguranta nu, ptr ca il voi vota pe cel mai necunoscut, pe cel mai amarat independent de pe buletinul meu de vot. Am aflat cu bucurie ca in "colegiul meu" candideaza fostul ministru Tudor Chiuariu... Ei bine, colegiul asta e in Bacau, eu locuiesc in Iasi, dar pentru nimic in lume nu voi lipsi de la vot in ziua respectiva pentru a nu il vota pe dumnealui. Nu am o problema cu partidul lui sau cu altele, dar mi-a picat in greatza personajul asta, odata cu scrisoarea "emotionanta" in care a spus: "Mama mea ma va intreba de ce sint "mafiot". Eu stiu ca nu sint. Dumneavoastra stiti ca nu sint, blablabla..." Oare cati ani are imbecilul asta "mamos"? Si chiar ne crede atat de prosti incat sa nu stim ca toti politicienii din tara asta sunt niste mafioti? Oricum, mergeti la vot. Macar sa le stricam calculele imbecililor.

No comments: